Portal stworzony z myślą o Twoim zdrowiu

Jesteśmy na rynku już od 3 lat!

» Strona główna        Motywacja na co dzień                   Odchudzanie                   Piękne ciało                   Plan treningowy                   Zdrowa dieta            obraz

Kontakt z redakcją | Mapa portalu | Dołącz do nas na Facebooku

Zapoznaj się także z Problem ze słabymi włosami? Zapisz się na badanie trychologiczne [...] Regularnie dbasz o swoje włosy | Przejdź do publikacji  »

Opublikował redaktor: Paweł Tomaszewski | data dodania: [2 dni temu] w kategorii tematycznej: folder motywacja na co dzień System reklamy Test

Publikacja wyróżniona przez redakcję

 

Dodał: Paweł Tomaszewski | data dodania: [4 dni temu] w kategorii tematycznej: folder odchudzanie

Praca nie stoi na przeszkodzie dla ćwiczeń. Zobacz prosty plan treningowy dla osób, które mają mało czasu

fotografia dodana z flickr.com [licencja CC]

« Praca nie stoi na przeszkodzie dla ćwiczeń                Tłuszcz w diecie jest szkodliwy? »

trenin siłowy

Często praca na cały etat sprawia, że nie mamy siły ani ochoty na trening, czy też ćwiczenia. Niestety siedzący tryb życia oraz niezbyt zdrowa dieta sprawia, że tu i ówdzie przybywa nam ciałka.

Istnieją jednak proste zestawy treningowe, które mogą pomóc nawet bardzo zapracowanym na walkę z nadwagą. Nie trzeba udawać się do klubu fitness czy na siłownię, często wystarczą przyrządy dostępne w domu lub ich brak. Minimalistyczny trening nie jest czasochłonny i nie wymaga niczego więcej niż systematyczności i motywacji. Oto kilka zasad, których powinni trzymać się mocno zapracowani by móc uzyskać szczupłą sylwetkę.

Krótkie i intensywne ćwiczenia dają szybkie rezultaty

Trening minimalistyczny nie wymaga wcześniejszego przygotowania, ani też znajomości ćwiczeń. To praca z ciężarem własnego ciała oraz próba przezwyciężenia jego oporu. Można też używać hantli, jeżeli takowe posiada się w domu, aczkolwiek nie są one niezbędne. Najważniejsze przy tym treningu jest samodyscyplina oraz regularności. Wiele wykonywanych ćwiczeń jest naprawdę prostych, wystarczy tylko powtarzać je przez kilka minut w ramach treningu obwodowego.

Zanim rozpocznie się regularny trening należy wybrać sobie od około 6 do 12 różnorodnych ćwiczeń angażujące duże grupy mięśni. Liczba wykonywanych powtórzeń zależy przede wszystkim od ogólnej kondycji. Poleca się jednak robić około 3 serie po 6 do 15 powtórzeń. Wiadomo, że wraz z upływem czasu liczba wykonywanych serii będzie coraz większa. Tak samo będzie z odpoczynkiem, na początku pewnie organizm będzie domagał się częstszych przerw.

Można pracować nad kondycją w zaciszu własnego domu

W momencie kiedy zestaw ćwiczeń zostanie stworzony i dopracowany, warto zadbać o zwiększanie obciążeń. Nie koniecznie chodzi tutaj o pracę z ciężarkami, a o dodawanie po jeden dwa powtórzenia więcej do każdego ćwiczenia. Taki regularny trening nie sprawi, że wzrośnie masa mięśniowa, ale też poprawi się kondycja i wydajność organizmu, wystarczy tylko samodyscyplina.

margines

Zapoznaj się także z materiałem: Dieta cud to nie jest dobry sposób na szczupłą sylwetkę »

margines

Komentarze naszych czytelników [1 komentarz w temacie]

gravatar logoProfil: użytkownik niezalogowany [aktywny w dziale: plan treningowy]

Treść: Jeżeli by mi się chciało, tak jak mi się nie chce to pewnie bym się zdecydował na taki trening ;) Na razie trudno jest mi się zmotywować do działania.

Moderator zablokował czasowo możliwość dodawania nowych komentarzy.

margines

warzywaDieta cud to nie jest dobry sposób na szczupłą sylwetkę

To dość stara prawda, o której wiedzą wszyscy odchudzający się. Dieta cud oraz szybkie odchudzanie najczęściej kończą się efektem jojo.

Dodał: Paweł Tomaszewski | [4 dni temu]

Przejdź do publikacji →

margines

Dołącz do nas na Facebooku



Dołącz do nas na Facebooku »

 

Przełam się do ćwiczeń. Oto nasze rady, jak wystartować

Dodał: Paweł Tomaszewski | [4 dni temu]

Nasz nowy raport, dzięki któremu dowiedzie się, jak przekonać się do ćwiczeń fizycznych.

ćwiczenia

margines

life star

Komentarze:


» Czy tłuszcz w codziennej diecie jest naprawdę szkodliwy? Przyjrzeliśmy się mu bardzo wnikliwe [1 komentarz czytelnika]

Tomasz_88: Moim zdaniem przede wszystkim należałoby rozgraniczyć tłuszcze zwierzęce i te pochodzenia roślinnego.

margines

» Problem ze słabymi włosami? Zapisz się na badanie trychologiczne [1 komentarz czytelnika]

Niezalogowany: Nie ma w zasadzie sprawdzonego sposobu na poprawę włosów. Próbowałem już wszystkiego.

margines

napisz

 

 

 

 
Motywacja na co dzień | Odchudzanie | Piękne ciało | Plan treningowy | Zdrowa dieta

erazdrowia.pl

Kopiowanie materiałów bez zgody administracji niedozwolone | Copyright portal erazdrowia.pl | 2011 - 2014 | Redakcja