Portal stworzony z myślą o Twoim zdrowiu

Jesteśmy na rynku już od 3 lat!

» Strona główna        Motywacja na co dzień                   Odchudzanie                   Piękne ciało                   Plan treningowy                   Zdrowa dieta            obraz

Kontakt z redakcją | Mapa portalu | Dołącz do nas na Facebooku

Zapoznaj się także z Problem ze słabymi włosami? Zapisz się na badanie trychologiczne [...] Regularnie dbasz o swoje włosy | Przejdź do publikacji  »

Opublikował redaktor: Paweł Tomaszewski | data dodania: [2 dni temu] w kategorii tematycznej: folder motywacja na co dzień

Publikacja wyróżniona przez redakcję

 

Dodał: Paweł Tomaszewski | data dodania: [4 dni temu] w kategorii tematycznej: folder odchudzanie

Jak przełamać się do ćwiczeń fizycznych? Oto nasze rady jak najłatwiej wystartować

fotografia dodana z flickr.com [licencja CC]

« Praca nie stoi na przeszkodzie dla ćwiczeń                Tłuszcz w diecie jest szkodliwy? »

trening fizyczny

Lekcje wychowania fizycznego to już dla ciebie zamierzchła przeszłość. Nie pamiętasz już kiedy ostatni raz wykonywałaś jakiekolwiek ćwiczenia. Niestety nadmiar kilogramów spędza ci sen w powiek. To oznacza, że nadszedł najwyższy czas na wzięcie się za siebie.

Trudno jednak zmotywować się do ćwiczenia samemu. Jeżeli od ostatniej aktywności fizycznej minęło sporo czasu, bardzo ciężko przypomnieć sobie jakie ćwiczenia wykonywało się kiedyś. Do tego dochodzi ciągłe tłumaczenie się sobie z braku czasu lub brzydkiej pogody. W takich wypadkach dobrym pomysłem jest wykupienie karnetu na siłownie.

W klubach znajdują się nie tylko wykwalifikowani trenerzy, ale też odpowiednie sprzęty, które pomagają wykonywać ćwiczenia. Jeżeli więc masz problem z określoną partią ciała, możesz zawsze podpytać jakie najlepiej ją trenować, by szybko uzyskać rezultaty.

Na początku ustal sobie plan treningu

Wiele osób ma jednak niewytłumaczalny opór przed pójściem na siłownie. Wynika to z urazów powstałych w latach szkolnych. Często ludzie odczuwali tremę przed wykonaniem przed wszystkim przewrotu w przód czy gwiazdy. Wydaje im się więc, że na siłowni również wszyscy będą na nich kierować swój wzrok. To tylko pozory, gdyż zazwyczaj ćwiczący są zajęci sami sobą.

Zanim udasz się na siłownie określ konkretnie cel, jaki zamierzasz tam osiągnąć. Wiele osób rezygnuje, gdyż nie potrafi sobie wytłumaczyć po co w ogóle przyszły do takiego klubu. Kolejną rzecz to szczegółowy plan treningu jaki chcę się samemu zrealizować. O wiele łatwiej ćwiczy się mając konkretnie zaplanowane poszczególne sekcje. Warto też regularnie sprawdzać rezultaty, gdyż to motywuje do jeszcze większego wysiłku. W przypadku ćwiczeń siłowych lepiej mierzyć obwód niż sprawdzać wagę. W momencie kiedy rosną mięśnie, waga może nieznacznie wzrosnąć.

Jeżeli natomiast mimo szczerych chęci nie możesz przełamać się do ćwiczeń na siłowni, spróbuj czegoś innego. Basen, rower czy bieganie na świeżym powietrzu, zwłaszcza latem może przynieść równie korzystne efekty. Warto jednak do aktywności fizycznej zaprosić znajomego, gdyż we dwójkę łatwiej się wzajemnie motywować.

margines

Zapoznaj się także z materiałem: Dieta cud to nie jest dobry sposób na szczupłą sylwetkę »

margines

Komentarze naszych czytelników [1 komentarz w temacie]

gravatar logoProfil: użytkownik niezalogowany [aktywny w dziale: plan treningowy]

Treść: Nie każdy jednak ma czas po pracy na aktywność fizyczną. Bądźmy szczerzy, jeżeli pracuje się na nocki lub po 12 godzin to rower jest ostatnią rzeczą o jakiej marzę. System reklamy Test

Moderator zablokował czasowo możliwość dodawania nowych komentarzy.

margines

warzywaDieta cud to nie jest dobry sposób na szczupłą sylwetkę

To dość stara prawda, o której wiedzą wszyscy odchudzający się. Dieta cud oraz szybkie odchudzanie najczęściej kończą się efektem jojo.

Dodał: Paweł Tomaszewski | [4 dni temu]

Przejdź do publikacji →

margines

Dołącz do nas na Facebooku



Dołącz do nas na Facebooku »

 

Przełam się do ćwiczeń. Oto nasze rady, jak wystartować

Dodał: Paweł Tomaszewski | [4 dni temu]

Nasz nowy raport, dzięki któremu dowiedzie się, jak przekonać się do ćwiczeń fizycznych.

ćwiczenia

margines

life star

Komentarze:


» Czy tłuszcz w codziennej diecie jest naprawdę szkodliwy? Przyjrzeliśmy się mu bardzo wnikliwe [1 komentarz czytelnika]

Tomasz_88: Moim zdaniem przede wszystkim należałoby rozgraniczyć tłuszcze zwierzęce i te pochodzenia roślinnego.

margines

» Problem ze słabymi włosami? Zapisz się na badanie trychologiczne [1 komentarz czytelnika]

Niezalogowany: Nie ma w zasadzie sprawdzonego sposobu na poprawę włosów. Próbowałem już wszystkiego.

margines

napisz

 
Motywacja na co dzień | Odchudzanie | Piękne ciało | Plan treningowy | Zdrowa dieta

erazdrowia.pl

Kopiowanie materiałów bez zgody administracji niedozwolone | Copyright portal erazdrowia.pl | 2011 - 2014 | Redakcja